Mag ik een cookie? De website neemt cookies om goed te functioneren. De webshop gebruiker is het ermee eens dat we cookies nemen. - Meer informatie - VERBERG DIT BERICHT

Service & garantie

Service van producten/onderdelen

Bij problemen buiten garantie zijn in de veel gevallen reparaties of vervangende onderdelen mogelijk.
Bekijk eerst de onderdelenpagina in het MENU;
staat het onderdeel er niet tussen of weet je het niet zeker stuur een APP of e-mail naar de klantenservice (met omschrijving van het onderdeel, product- of itemnummer te vinden in de handleiding).

Service en reparatie voor Pooltafels:

Ga naar de volgene pagina: klik hier

Service en reparatie voor Tafelvoetbaltafels:

Ga naar de volgene pagina: klik hier

Service en reparatie voor Tafeltennistafels:

Ga naar de volgene pagina: klik hier

Service voor Trampolines

Heeft u een trampoline die kapot is en wilt u deze repareren? Dan zijn er meer opties: 

  • Trampoline Servie APK: op locatie: We kunnen langskomen voor een controle op locatie vanaf€. 79,- dit is exclusief onderdelen en op basis van beschikbaarheid en uitsluitend voor Trampolines die we in ons assortiment hebben. (tot 30km)
    We kunnen u dan advieseren welke onder delen nodig zijn en een offerte maken voor het vervangen hiervan of het leveren van de onderdelen indien mogelijk.
  • Wilt u een klein gaatje repareren? Dan hebben wij een reparatie kit beschikbaar. Hierin zit een stukje springmat en wat sterk garen zodat een gat of scheur zelf te repareren is. Houdt u er daarbij alstublieft rekening mee dat een scheur groter dan 5 cm niet meer te repareren is en dat een brandgat groter dan een euromunt ook niet te repareren is. Trampolineland voert geen reparaties uit. Deze kit kunt u hier direct bestellen.
  • Het kan zijn dat u een trampoline mat wilt laten repareren en uw gewenste maat springmat niet meer verkrijgbaar is. Ook dan is ons advies om toch voor een nieuwe trampoline springmat mat te kiezen. Wanneer u uw oude springdoek nog heeft kunnen wij deze eventueel na laten maken. Dit is echter wel een redelijk prijzige optie. De kosten voor het na laten maken voor een springmat zijn afhankelijk van welke mat het is en zal per product individueel moeten worden aangevraagd. Houdt u rekening met een richtprijs voor een springmat op maat van € 300,- tot € 600,-. De verwachte levertijd hiervan is ongeveer 2-3 maanden.

Garantie

Alle artikelen hebben, naast de wettelijke garantie, 1 jaar garantie tenzij anders vermeld. Bij ondeskundig of oneigenlijk gebruik vervalt de garantie. Slijtage onderdelen vallen niet onder de extra garantie. De garantie geldt vanaf betaal- of leverdatum en voor materiaal- en fabricagefouten. Deze garantie beperkt zich tot vervanging van onderdelen nadat de technische dienst heeft bepaald dat deze defect zijn. Producten zijn uitvoerig getest om aan specifieke eisen te voldoen. Door verkeerd gebruik of aanpassingen kan het toestel krachten krijgen te verduren waarop het niet berekend is. Schade door ongewoon gebruik, inbouwen of 'aanpassingen' valt niet onder garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Trampolineland is officieel dealer van alle aangeboden producten. U bent verzekerd van een juiste afhandeling van uw schade of probleem. Hieronder de fabrieksgarantie termijnen per merk en type:

Merk Model Frame

Veren

Randkussen Springmat Veiligheidsnet 

 Avyna

Pro-Line

Levenslang    

10 jaar

3 jaar

3 jaar

1 jaar

 Avyna

Powerjumper

5 jaar

5 jaar

2 jaar

2 jaar

1 jaar

 

  

         

Akrobat

Orbit 

Levenslang

10 jaar

3 jaar

3 jaar

2 jaar

Akrobat 

Primus

Levenslang

10 jaar 5 jaar 3 jaar 2 jaar

 

 

           

 Berg 

  Elite

13 jaar

  5 jaar

  5 jaar

  5 jaar

  1 jaar

 Berg 

  Champion

13 jaar

  5 jaar

  2 jaar

  2 jaar

  1 jaar

 Berg 

  Eazyfit/ Ultim

13 jaar

  5 jaar

  2 jaar

  2 jaar

  1 jaar

 Berg 

  Favorit

  8 jaar

  2 jaar

  2 jaar 

  2 jaar

  1 jaar

 Berg

  Talent

  5 jaar

  2 jaar

  1 jaar

  2 jaar 

  1 jaar

 

  

         
           

 

 

 Exit

  Twist

  2 jaar

  1 jaar

  1 jaar

  1 jaar

  1 jaar

 Exit

 Silhouette

  2jaar

  1 jaar

  1 jaar

  1 jaar

  1 jaar

 Exit

  Supreme/ Dynamic

  5 jaar

  5 jaar

  5 jaar

  2 jaar

  1 jaar

             

 Salta
 Salta 
 Salta 
 Salta

  First Class
  Premium Black Edition  
  Excellent Inground
  Basic

  5 jaar
  3 jaar
  3 jaar
  3 jaar

  2 jaar
  1 jaar
  1 jaar
  1 jaar

  2 jaar
  1 jaar
  1 jaar
  1 jaar

  2 jaar
  1 jaar
  1 jaar
  1 jaar

  2 jaar
  1 jaar
  1 jaar
  1 jaar

 Game on Sport   

 Mega Fun / Jump

  1 jaar

  1 jaar

  1 jaar

  1 jaar

  1 jaar

 

Berg producten zijn van een uitstekende kwaliteit. Maar vergeet niet om uw product online te registreren binnen 1 maand na aankoop. Op deze wijze heeft u 5, 8 of 13 jaar garantie. Bij de Berg Elite geldt een garantietermijn van 1 jaar op alle onderdelen wanneer deze professioneel of openbaar wordt gebruikt.

Garantie op accessoires

Kunstgras (geen garantie op kleur) 5 jaar
Rubber vieligheidstegel (geen garantie op kleur) 2 jaar
Bounce Boards 1 jaar
Beschermhoes  1 jaar
Skirt/Rok 1 jaar
Trap/ladder 1 jaar
Trampoline tent 1 jaar
Inbouwkit 2 jaar

 

Melding garantie maken

Alle producten worden geleverd met volledige wettelijke garantie. De door ons aangeboden fabrieksgaranties doen niets af aan de wettelijke garantie waar u als consument recht op heeft. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Producten die onderhevig zijn aan slijtage of snel kunnen slijten hebben de standaard garantie die er wettelijk bij hoort.

Wilt u aanspraak maken op uw garantie? Vul dan onderstaand formulier in. Om te controleren of u voor de garantie in aanmerking komen, hebben wij het aankoopbewijs nodig (factuurnummer) en foto's met omschrijving van het probleem. Na ontvangst nemen wij de melding in behandeling. Indien nodig moet het defecte product naar de technische dienst ter controle of reparatie (Indien er foto's opgestuurd zijn, hoeft dit in sommige gevallen niet meer). U kunt van de meeste producten het onderdeel of product bij ons inleveren. Wij zorgen vervolgens voor de verdere afhandeling. De technische dienst bepaalt of de onderdelen/producten defect zijn, hoe deze af te handelen en of de schade onder de garantie valt.

Meld een probleem