Contact klantenservice.

Wij vinden het belangrijk om goede klantenservice te verlenen voor zowel nieuwe als bestaande klanten. U kunt een aanvraag voor een oplossing, het melden van een probleem, klachtmelding of over onze dienstverlening zoals de bezorgdienst op diverse manieren aan ons doorgeven zoals bellen via de telefoon op 085-2010082, appen via de whatsapp op 0630198546, via de email, via een van onze vragen formulieren of via onze chat. Vermeld bij uw bericht aub het ordernummer / factuurnummer of de naam en postcode waarmee u besteld hebt zodat uw melding sneller verwerkt kan worden. In de meeste gevallen proberen wij binnen 1 werkdag te reageren op uw vraag, melding of klacht. Houdt u aub rekening met de eventuele drukte waardoor een reactie soms iets langer op zich kan laten wachten. 

Garantie:

Op de garantie pagina leggen we uit hoe u aanspraak kunt maken op eventuele garantie. De garantie geldt vanaf de leveringsdatum en is toepasbaar fabricagefouten houdt in dat er geen garantie wordt gegeven op slijtage. Om de garantie aan te kunnen vragen hebben wij in veel gevallen is er ook een duidelijke foto van het probleem nodig om (op afstand) het probleem te kunnen laten beoordelen door de technische dienst en de oplossing zo snel mogelijk te kunnen bieden.

Leveringsproblemen:

Bij een eventueel probleem of klacht bij ontvangst van de goederen kunt u dit altijd melden via het formulier onderaan deze pagina of stuur een mail om de afhandeling van de zending soepel te laten verlopen. Het beste is om het product te controleren bij ontvangst voordat u tekent. Zodra u een product met een defect alsnog in gebruik neemt ontstaat twijfel bij de technische dienst, het transportbedrijf en de verzekering. (Indien er geen schade te zien is aan de buitenkant van de verpakking kunt u gerust tekenen voor ontvangst.)

Producten ruilen of retourneren:

Bevalt een product toch niet of heeft u toch de verkeerde maat, kleur of type gekocht? Dan heeft u bij ons altijd 2 weken bedenkt tijd en bieden wij u 100% tevredenheidsgarantie. U mag de retour dan hier aanmelden. Vevolgens krijgt u bericht van ons over de retourprocedure. Wanneer het product in goede orde bij ons retour is ontvangen kunt u ervoor kiezen om een ander product te bestellen of kunt u het volledige aankoopbedrag teruggestort krijgen op de rekening waar de bestelling mee betaald is. 

 Kijk bij de pagina ruilen en retourneren voor meer informatie en voorwaarden.

Onderdelen nabestellen:

Onze degelijke producten gaan bijna nooit zomaar stuk. Uiteraard kan er in de loop der jaren wel slijtage ontstaan en om het product dan nog veilig te houden kunt u ervoor kiezen om onderdelen te vervangen. Tevens kan er ook schade zijn ontstaan door bijvoorbeeld forcering, een ongelukje of bijvoorbeeld zware wind bij tafeltennistafels buiten, bij brandschade of een andere oorzaak, dan zijn  ookde meeste onderdelen van onze producten leverbaar tegen een goede prijs.

Omdat de meeste onderdelen heel specifiek per product zijn kunnen wij ons voorstellen dat u er zelf niet uitkomt. Om uw product zelfstandig te vinden raden wij u aan zoveel mogelijk gegevens over het oorspronkelijke product te verzamelen en vergelijk in onze webshop. Zo komt u meestal tot het juiste product. Komt u er zelf toch niet uit dan kunt u natuurlijk contact opnemen met een van onze medewerkers op de klantenservice via bijvoorbeeld het volgende formulier. Soms passen onderdelen van andere merken ook op uw product maar bekijk dit eerst goed voordat u besteld. Als u twijfelt kunt u dit uiteraard navragen bij een van onze medewerkers. 

Service onderdelen:

Staat uw product niet vermeld in onze webshop? Soms heeft u, om het juiste onderdeel te kunnen bepalen, de handleiding nodig. Het artikelnummer en  serienummer kunt u deze handleiding terug vinden zodat u nog makkelijker kunt bepalen welk onderdeel voor u geschikt is. Bij het originele product wordt standaard een handleiding geleverd waarin u dit kunt terug vinden. Samen met het item-nummer en een omschrijving van het onderdeel, eventueel met een foto kunnen wij voor u de prijs en levertijd opvragen. 
Heeft u geen handleiding meer? 
De handleiding van de meeste aangeboden producten kunt u bij ons opvragen of downloaden via de pagina handleidingen, of zoek deze in de zoekbalk bovenin het scherm.

 Kunt u niet vinden wat u zoekt?

Heeft u toch nog andere vragen dan kunt u altijd een kijkje nemen bij onze veel gestelde vragen pagina. Hier staat veel informatie om u verder op weg te kunnen helpen. Uiteraard kunt u ook contact opnemen met een van onze medewerkers. Zij staan graag voor u klaar om u te helpen met al uw vragen, opmerkingen of problemen. Ze zullen dan zorgdragen voor een passend en coorect antwoord.
 

 

contacteer ons

contactinformatie

* Vereiste velden

 

"Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)."
 "Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)".